Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری مجموعه کره‌ای «سایمدانگ» با حضور عوامل شبکه تیوا شامل مهدی داوری (رییس هیات مدیره)، محمد بزرگی (مدیرعامل) و مجید صحاف (از اعضای هیات مدیره) برگزار شد.

مهدی داوری در ابتدای این نشست گفت: مجموعه «سایمدانگ» در ۳۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای پخش خود را از روز پنج‌شنبه آغاز می‌کند و بصورت هفتگی پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون ۱۵ قسمت از این مجموعه به مدیردوبلاژی زهره شکوفنده و بازیگران نقش اصلی مینو غزنوی و همچنین منوچهر والی‌زاده دوبله شده است.

داوری اضافه کرد: این مجموعه اولین سریالی است که به صورت اختصاصی توسط شبکه تلویزیونی تیوا خریداری شده و از فردا پخش خواهد شد.

وی درباره شبکه تعاملی تیوا که پخش سریال «سایمدانگ» را بر عهده دارد، توضیح داد: پس از اینکه شرایط مجوز راه‌اندازی مهیا شد سال گذشته صداوسیما در مناقصه‌ای که برگزار کرد پنج شبکه خصوصی را مجوز داد تا فعالیت‌های خود را در راستای تولید و پخش برنامه‌های مختلف برای مخاطبان ارائه دهند در این راستا این شبکه به صورت ارائه برنامه‌های تلویزیونی در بستر اینترنت از سال گذشته راه‌اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی درباره‌ی خرید مجموعه «سایمدانگ» اظهار کرد: تیوا پخش سریالی کره‌ای را در دستور کار خود قرار داده‌ است و قرار است در آینده سریال‌های خارجی دیگری را هم در معرض دید مردم قرار بدهیم اما یکی از علت‌های انتخاب‌مان برای این سریال، گرایش مردم ایران به سریال‌های کره‌ای است. در آینده سریال‌های جذابی را در تیوا پخش می‌کنیم که قرار است آن‌ها را هم به مجموعه اضافه کنیم.

داوری در ارتباط با انتخاب این مجموعه کره‌ای توضیح داد: سیاست ما بر این بوده است که حق کپی رایت را رعایت کنیم، در حال حاضر حق کپی‌رایت با ماست و اگر تلویزیون هم برای پخش این سریال پیشنهادی داشته باشد مذاکراتی را هم با آن‌ها شروع می‌کنیم. در قراردادی که لحاظ شده است شرایط به گونه‌ای است که شرایط در شبکه تیوا بازتر است.

داوری در بخش دیگری از این نشست با بیان اینکه در بین تلویزیون‌های خصوصی تیوا اولین شبکه‌ای است که کاملا خصوصی است، درباره اینکه آیا در آینده برای این شبکه تولید برنامه هم خواهند داشت، اظهار کرد: در استراتژی‌های میان مدت ما تولید محتوا مورد تأکید بوده است. سیاست ما در وهله اول این است که آن بخش از جامعه که محتوایی دارند اما محتوای آن‌ها دیده نمی‌شود به سراغ آن‌ها برویم و پس از آن به مقتضای رفتار مشتری سراغ تولید محتوا می‌رویم. در حال حاضر نگاه ما ایجاد بستر و خرید کپی‌رایت است اما در آینده وارد تولید محتوا خواهیم شد.

او سپس درباره ویژگی شبکه خصوصی تیوا و آی‌پی‌تی‌وی اظهار کرد: یکی از تفاوت‌های شبکه‌های IPTV و VOD، وجود شبکه‌های خطی است. شبکه‌های رادیو تلویزیون خودمان می‌تواند نمونه‌های خوبی برای شبکه‌های خطی باشد. زمانی که این شبکه‌های خطی به راه بیفتند شبکه‌های خصوصی مثل تیوا به راحتی می‌توانند برنامه‌های پرمخاطب رادیو و تلویزیون خودمان را به شکل خطی به نمایش دربیاورند. حسنی که IPTV دارد این است که در حین پخش برنامه‌های زنده تلویزیون که دیگر نمی‌توان این برنامه‌ها را به عقب برگرداند این شبکه‌ها این اجازه را می‌دهند که برنامه به عقب برگردانده شود.

داوری در ادامه درباره تعامل با دوبلورهای باسابقه که در مجموعه «سایمدانگ» حضور دارند نیز اظهار کرد: برای دوبله این سریال تعامل خوبی با دوبلورهای مطرحی که تمایل به همکاری با شبکه‌های خصوصی نداشتند، داشتیم و به عقیده من این مجموعه و در ادامه مجموعه‌های دیگر در شبکه‌های خصوصی بازار خوبی هم می‌توانند برای دوبلورها و کسانی که علاقه‌مند به دوبله هستند، باشد.

تهیه‌کننده «عرق سرد» را برای جشنواره فجر امسال شرکت می‌دهد، درباره پوشش برنامه‌های جشنواره در شبکه تیوا نیز اظهار کرد: سال گذشته ما جشنواره فجر را پوشش دادیم اما امسال جشنواره فجر کمی غیرمتمرکز است و این غیرمتمرکز شدن مشکل ایجاد می‌کند. اما سعی می‌کنیم شرایطش را در موقعیت‌های دیگر فراهم کنیم.

بزرگی: احتمال حضور یانگوم در افتتاحیه سریال «سایدانگ»

در ادامه محمد بزرگی، مدیرعامل شبکه تیوا گفت: تلویزیون‌های اینترنتی بیش از یک دهه است که راه‌اندازی شده‌اند اما یکی از موانعی که ما با آن مواجه بودیم فرهنگ‌سازی مردم برای استفاده از محتوا در این بستر است. اینکه مردم بدانند از این به بعد سریال‌ها را هر زمان در هر کجا می‌توانند ببینند اتفاقی است که در این بستر فراهم شده اما نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

وی درباره مجموعه کره‌ای «سایمدانگ» نیز مطرح کرد: سریال «سایمدانگ» محصول سال ۲۰۱۶ کره است. هنرپیشه اصلی این سریال بازیگر نقش یانگوم است که بیش از یک دهه است از بازیگری به دور بوده است و سریال «جواهری در قصر» آخرین بازی او در ۱۰ سال گذشته قبل از سریال «سایمدانگ» است. او علت دوری‌اش از عرصه بازیگری را حفظ بنیان خانواده عنوان کرده بود.

بزرگی اضافه کرد: این سریال همزمان با ما از شبکه نت‌فلیکس هم قرار است پخش شود، سریالی که در دو زمان سنتی و مدرن اتفاق می‌افتد و زندگی عاشقانه و پرشور یک هنرمند کره‌ای به نام «سایمدانگ» است که نقاش معروف کره‌ای است. بزرگی درباره علت انتخاب این سریال برای دوبله نیز اظهار کرد: انتخاب این سریال به دلیل علاقه مردم ایران به سریال‌های کره‌ای است. وقتی رفتار مشتری‌ها را نگاه می‌کنیم می‌بینیم که سریال کره‌ای در صدر محتواهای ما است.

وی از حضور بازیگر نقش یانگوم برای افتتاح این مجموعه خبر داد اما در عین حال گفت: از ایشان دعوت کرده بودیم که برای افتتاحیه سریال حضور داشته باشند اما ایشان با کمال احترام عذرخواهی کرد و توضیح داد که به دلیل اینکه سفیر المپیک زمستانی است، نمی‌تواند در این افتتاحیه حضور یابد.

بزرگی تصریح کرد: یکی از معانی راه‌اندازی شبکه خصوصی به چابک بودن آن برمی‌گردد؛ یعنی اینکه یک شبکه خصوصی باید در تصمیم‌گیری، نظارت و واکنش‌ها چابکی داشته باشد. سلیقه‌های مخاطبان برایمان مهم باشد و هم چنین نسبت به اتفاقات اجتماعی واکنش نشان دهیم. رسانه ملی همان گونه که از اسمش پیداست برای عموم مردم طراحی شده است. شرکت‌های خصوصی مثل تیوا می‌توانند به عنوان نیش‌ مارکتی برای کسانی باشند که تلویزیون کمتر به نیاز آن‌ها توجه می‌کند.

صحاف: پخش سریال‌های تیوا براساس سلیقه مخاطب

در بخش دیگری از این نشست مجید صحاف درباره میزان استقبال مخاطبان از مجموعه‌های کره‌ای اظهار کرد: انتخاب این سریال و یا هر اتفاق دیگری که در تیوا می‌افتد بر اساس سلیقه مخاطب است، چه از لحاظ تولید محتوا و چه انتخاب مخاطب و درخواستی که داشته است. سلیقه مخاطب برای مجموعه‌هایی مثل ما مهم است چرا که مخاطب با انتخاب خودش سراغ این محتوا می‌آید و انتظار ویژه‌ای نسبت به این مجموعه و آثارش دارد و باید بتواند مخاطب را راضی نگه دارد.

او درباره معیار ممیزی‌ها در شبکه‌های خصوصی، گفت: این ممیزی‌ها کاملا بر اساس قوانین جاری در سازمان صداوسیما است. یک تعامل حرفه‌ای و مطلوب و هماهنگی کامل بین ما و سازمان صداوسیما در این زمینه وجود دارد اما فضا برای محتوای برنامه‌های این شبکه نسبت به تلویزیون بازتر است. رعایت کپی‌رایت، اجازه انتشار و بارگذاری هم یکی از اصول اصلی این مجموعه محسوب می‌شود.

سایمدانگ ، خاطرات درخشان (Saimdang) سریالی تلویزیونی است که در سال ۲۰۱۷ توسط کانال اس بی اس کره جنوبی تهیه شد. این سریال درباره زندگی سایمدانگ است؛ او متولد ۱۵۰۴ میلادی است که در سن چهل و هشت سالگی بعد از نقل مکان به منطقه پیونگ آن به طور ناگهانی فوت کرد.



بازیگران سایمدانگ و نقش هایشان

بخش مدرن

لی یونگ آئه( سو جی یون)

یانگ سه جونگ(هان سانگ هیون)

چویی جونگ هوان(مین جونگ هاک)

لی هه یونگ(جونگ مین سوک/همسر جی یون)

کیم هه سوک(مادر مین سوک)

پارک جون میون(هه جونگ)

کیم می کیونگ(مدیر گالری سون)

بخش تاریخی

لی یونگ آئه(شین سایمدانگ/هنرمند برجسته عصر چوسون،اولین زن نقاش،شاعر،خطاط و نویسنده در این سلسله).

سونگ سئونگ هون(لی گیوم)

اوه یون آه(چویی ویومدانگ)

چویی چول هو(مین چی هیونگ)

چویی جونگ هوان(پادشاه جونگ جونگ)

یون دا هون(لی وون سو/همسر سایمدانگ)

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال ۸۷ به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، رئیس سیمافیلم عنوان کرده بود که مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» قرار است از طریق یکی از پلتفرم‌ها پخش شود، اما مخاطبان در این خصوص هیچ خبری دریافت نکردند تا اینکه کارگردان سریال خودش چندروز پیش، دست به کار شد و خبر داد که این مجموعه بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی بالاخره بختش باز می‌شود و روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، اما بحث تنها بر سر پخش یا عدم پخش سریال ۸۷ متر نیست. قضیه اینجاست که سانسور و حتی توقیف مجموعه‌های تلویزیونی از گذشته تاکنون ادامه داشته و در دوره مدیریت جدید براساس قول‌ها و شنیده‌ها نوع دیگری از مواجهه با سازندگان، هنرمندان و سلبریتی‌ها در دستورکار قرار گرفته بود که فاصله و شکاف پیش‌تر موجود میان برنامه‌سازان و مدیران رسانه ملی را عمیق‌تر جلوه می‌دهد.

پیمان جبلی از ابتدای حضورش در سازمان به‌عنوان رئیس این رسانه ملی همواره بر استفاده از تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای جلب نظر مخاطب تاکید کرده بود. سابقه این رویکرد را می‌توان در اظهارنظرهایش مورد بررسی و مداقه قرار داد و در این زمینه به راستی‌آزمایی قول و فاصله آن تا عمل دست زد.

از شروع دوره جدید مدیریت وی و همین‌طور دیگر مسئولان تلویزیون درمی‌یابیم که این تمام ماجرا نیست و مدیران سازمان بارها با نگاهی نه‌چندان مثبت به مقوله حضور سلبریتی‌ها واکنش نشان داده‌اند. وقتی نسیم تغییر ساختمان شیشه‌ای صداوسیما در جام جم را دربرگرفت، این گمان می‌رفت که براساس تصمیمات جدید دیگر نگاه مثبتی درخصوص سلبریتی‌ها و مدل حضورشان در سازمان وجود نداشته باشد.

وحید جلیلی، قائم‌مقام رئیس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی از ابتدای حضورش در این جایگاه نگاه ویژه‌ای به حضور افراد معروف در رسانه ملی نداشت و بی‌واهمه نگاه منفی خود در این رابطه را به سمع و نظر مخاطبان صداوسیما می‌رساند.

او بیان کرده بود: «طوری حرف می‌زنند که یک جریان رسانه‌ای متنوع، رنگارنگ، پررونق و پرمخاطب داشتیم و یکباره افول کرد! دلیل اینکه تحول لازم و ضروری شد این بود که شما گفتید به ما اجازه دهید از آرمان‌ها کوتاه بیاییم و خط سبزی اداره نکنیم، تا می‌توانیم به سلبریتی‌ها میدان بدهیم که اینها برای ما مخاطب بیاورند تا نظام قوی شود. بعد از ۲۰ سال چه شد؟ هم مخاطب به‌شدت ریزش و افت کرد، هم سر بزنگاه‌ها کسانی که برکشیدید، از جبهه دشمن سر برآوردند.»

حتی دیگر مدیران صداوسیما نیز کم‌وبیش چنین دیدگاهی داشتند و مدام درخصوص حذف هرگونه سلبریتی‌محوری، مجری‌محوری و تهیه‌کننده‌محوری که غیرمنطبق با سیاست‌های رسانه ملی بوده،تاکید می‌کردند و به‌جای آن حرف از مدیریت منطقی و همکاری اصولی رسانه و چهره‌ها و تلاش جدی برای جلوگیری از تکرار آسیب‌های گذشته می‌زدند و این مهم را در دستور کار خویش و مجموعه زیردست‌شان قرار می‌دادند.

آنها این‌طور به مردم القا می‌کردند که دوره بدون میدان دادن بی‌برنامه به سلبریتی‌ها گذشته است و روال سابق در همکاری با افراد به‌اصطلاح مشهور با تغییراتی جدی مواجه می‌شود. دیری نپایید که نگاه به‌ظاهر تغییرناپذیر مدیران سازمان در برخورد با مساله مهم مواجهه با سلبریتی‌ها رنگ باخت و ریزش مخاطب رسانه ملی آنها را به این فکر انداخت که با تمام توان از همه ظرفیت‌های موجود برای بازگشت چهره‌ها و هنرمندان مغضوب رسانه، به صداوسیما استفاده کنند تا آب رفته به جوی بازگردد و قاطبه مردم به تماشای دوباره برنامه‌های تلویزیون رضایت دهند.

در همین راستا علی فروغی، مدیر شبکه سه سیما در نشست تبیینی رسانه و سلبریتی‌ها که در آذرماه سال ۱۴۰۲ در بیرجند برگزار شد عنوان کرد که از حضور سلبریتی‌های متعهد به انقلاب استقبال می‌کنیم و چهره‌های هنجارشکن فتنه ۱۴۰۱ به شرط پشیمانی می‌توانند به رسانه ملی بازگردند. قاطبه هنرمندان و چهره‌های محبوب مردمی علاقه‌مند نظام و انقلاب هستند و حاضرند با رسانه ملی کار کنند و ما هم از حضور این چهره‌ها در برنامه‌های مختلف صدا و سیما استقبال می‌کنیم.

ممکن است با برخی سلبریتی‌ها اختلاف سلیقه داشته باشیم، اما دشمن ما نیستند و آغوش صداوسیما برای تمام هنرمندانی که می‌خواهند برای مردم و نظام کار کنند باز است و ممنوعیتی وجود ندارد. حتی ریاست سازمان هم پس از فعل و انفعالات صورت گرفته و با لحاظ کردن نگاه منفی مخاطبان به فقدان حضور چهره‌های معروف و حتی محبوب در رسانه ملی در حاشیه اختتامیه جشنواره تلویزیونی مستند در آذرماه ۱۴۰۲ به‌شکل تلویحی حرف‌های گذشته خود و مدیرانش را پس گرفت و در رابطه با بازگشت مجدد سلبریتی‌ها به جام جم افزود: «اگر در چند جمله بخواهم بگویم، چهره‌ها باید در خدمت مردم، کشور، ارزش‌ها، اعتقادات و فرهنگ اصیل ایرانی باشند. ما دست همه چهره‌هایی را که در این زمینه حاضر هستند با رسانه ملی همکاری کنند به گرمی می‌فشاریم. درهای صداوسیما همیشه به روی آنها باز است و امیدواریم چهره‌ها هم در را به روی خود نبندند و از ظرفیت رسانه ملی به‌خوبی استفاده کنند.»

اکنون که مدیران سازمان صداوسیما عزم خود را برای به دست آوردن دل مخاطبان جزم کرده‌اند یا این‌طور وانمود می‌کنند، بد نیست به چند مورد از تغییر مواضع آنها در برخورد با سلبریتی‌ها و هنرمندان شناخته‌شده نگاهی بیندازیم و به‌طور مصداقی با روند دگرگونی‌ها و قبول واقعیت‌های برنامه‌سازی توسط مسئولان مرتبط همراه شویم.

عیاری و دردسری به اسم گربه

کیانوش عیاری در بخشی از برنامه استودیو هشت شبکه رادیویی نمایش اعلام کرد که سریال تلویزیونی ۸۷ متر از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت؛ ولی سابقه اخبار مربوط به پخش یا عدم پخش این سریال را باید در گذشته جست‌وجو کرد. این سریال سال ۱۳۹۵ استارت خورد و پس از وقفه‌های مختلف و گاه و بی‌گاه در راه تولید، کار تصویربرداری مجموعه در زمستان سال ۱۳۹۹ پایان یافت و برای پخش از صداوسیما در اختیار این سازمان قرار گرفت. درحالی‌که مخاطبان با خاطره خوشی که از تماشای مجموعه «روزگارقریب» نصیب‌شان شده بود انتظار پخش ۸۷ متر را می‌کشیدند به یکباره خبر رسید که این سریال نه‌تنها در مرداد سال ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه یک نخواهد رفت، بلکه احتمال واگذار شدن این سریال به پلتفرم‌ها نیز وجود دارد.

اما این تمام ماجرا نبود و عیاری یکی از دلایل عدم پخش اثرش از سوی تلویزیون را حضور گربه‌ها در صحنه‌های داخلی و خارجی سریال عنوان کرد که این مساله با واکنش صداوسیما مواجه شد. پس از این اظهارات بود که شبکه یک سیما در جواب به کارگردان ۸۷ متر عنوان کرد: «برخلاف ادعای آقای عیاری، سابقه پخش سریال‌های مختلف از تلویزیون حاکی از آن است که نشان دادن برخی حیوانات مانند گربه و پرندگان در آثار نمایشی محل اشکال و حذف نیست، بلکه نمایش تصاویر مکرر، غیرضروری و نابجا در صحنه‌هایی از سریال برای نشان دادن رفت‌وآمد حیوانات در محیط خانه از سوی بازبین تذکر داده شده و تصاویری مانند غذا دادن به گربه در سریال از سوی بازبین ایراد گرفته نشده وصرفا تصاویر مکرر، محل اشکال بوده است.»

حال این‌طور به‌نظر می‌رسد که گویا مشکل پخش سریال ۸۷ متر به دلیل آنچه مدیران تلویزیون نمایش تصاویر مکرر و غیرضروری گربه بیان می‌کردند، پایان یافته و این مجموعه پخش خواهد شد.

برپایی دوباره مهمونی ایرج طهماسب در خانه میزبان

ایرج طهماسب، برنامه‌ساز محبوب و پرخاطره تلویزیون از سال‌ها قبل «کلاه قرمزی» را برای این سازمان تولید می‌کرد و با بازخورد بسیار مثبتی هم از طرف مخاطب روبه‌رو شده بود اما ماه عسل طولانی طهماسب و صداوسیما در سال ۱۳۹۷ به پایان رسید و وی به تنهایی راه پر از سنگلاخ برنامه‌سازی برای طیف وسیع مخاطبانش از کودک تا بزرگسال را به مدد پلتفرم‌ها در پیش گرفت و برای چند سال صداوسیما را در این مسیر تنها گذاشت. اما مدیران جدید پس از کش‌وقوس‌های فراوان توانستند با طهماسب برای حضور دوباره در جام جم به توافق برسند و بهار روابط خودشان با این هنرمند پیشکسوت را برای بار دیگر آغاز کنند.

فرزاد حسنی و حضور مجدد در قاب تلویزیون

محسن برمهانی، معاون سیما در مصاحبه‌ای که در آذرماه سال ۱۴۰۲ درباره حضور دوباره برندها در تلویزیون ترتیب داد، اعلام کرد تمام برندهایی که در سازمان صداوسیما در این سال‌ها موفقیت کسب کردند، جزء سرمایه‌های صداوسیما هستند و سازمان هم از هیچ برندی صرف‌نظر نمی‌کند و در حال مذاکره با همه آنهاست. یکی از این برندها یا همان چهره‌ها فرزاد حسنی بود که معاونت سازمان با صراحت از حضور دوباره او در قاب تلویزیون خبر داد. حسنی در نوروز ۱۴۰۳ اجرای برنامه «ای نسیم سحری عید شد» را در شبکه نسیم به عهده گرفت و توانست نگاه مثبت منتقدان و مردم را نسبت به اجرای خود به‌خوبی جلب کند و دل مدیران تلویزیون را نیز به دست بیاورد.

نمونه‌ها به اینجا ختم نمی‌شود و می‌توان این تغییر رویه در مدل برنامه‌سازی‌های صداوسیما را به‌صورت مشهود مشاهده کرد. رسانه، تنها امکانی برای انتقال پیام به دیگری نیست و به‌قدری فضای فراگیری را در اختیار دست‌اندرکارانش قرار می‌دهد که اگر نتوانند از آن به‌درستی استفاده کنند، تعامل میان خود و مخاطبان‌شان را از دست می‌دهند و وقتی کار از کار بگذرد هیچ نوش‌دارویی برای بازگشت مخاطب نمی‌تواند اعتماد از بین رفته را ترمیم کند و بافت‌های آسیب‌دیده را جوش بزند. به هر روی، اقدام مدیران سازمان در تغییر دیدگاه نسبت به استفاده از ظرفیت سلبریتی‌ها و افراد معروف را باید به فال نیک گرفت و آنها را به تداوم این رویکرد تشویق کرد تا رسانه ملی با آسودگی خاطر بیشتری به کار تولید برنامه برای مردم بپردازد و از حواشی دست‌وپاگیر خلاص شود.

منبع: فرهیختگان

انتهای پیام/

کد خبر: 1229973 برچسب‌ها سریال

دیگر خبرها

  • درباره آخرین وضعیت مجموعه‌ای بلاتکلیف/ چرا سریال حضرت معصومه(س)ساخته نمی‌شود؟
  • سریال ۸۷ به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد
  • سریال مورد علاقه رهبر انقلاب اعلام شد
  • تولید ۲۰۰ مستند از برنامه‌های بسیج و سپاه
  • مجری پرحاشیه سیما کنار رفت!محمدرضا شهبازی کیست؟
  • شبکه آبرسانی جزیره هرمز نوسازی می‌شود
  • نقش‌آفرینی بازیگر «لیسانسه‌ها» در «شب دیجور» محمود معظمی
  • مجموعه تلویزیونی «گرگ» از شبکه ۴
  • تور رسانه‌ای شهرداری شهرکرد هم‌زمان با روز شهرکرد برگزار می‌شود
  • اعلام زمان قطعی پخش فصل سوم «زخم کاری»